Eser Açıklaması

Masamız küçüktü,

Sandalyelerimiz de küçük.

Dünyamız küçük, dertlerimiz küçük.

Dizdize oturmuştuk...

Dizdize oturalım, zaman geçmesin aramızdan.

Eser Detayları

  • Araç Yağlı Boya
  • Materyal Kanvas
  • Eser Orijinallik Durumu Özgün
  • Konu Manzaralar
  • İmza İmzalı
  • Çerçeve Çerçevesiz
  • Tarz İzlenimcilik
  • Renk Beyaz, Gri, Kahverengi, Sarı, Siyah, Turuncu
  • Rozet Sadece sanatyapıyo'da
  • Yapım Yeri Konya
  • Yapım Yılı 2023

Beklemek

Nalan Akbulut

Yağlı Boya / Kanvas

50 x 70

10,375
TRY

En kısa sürede size dönüş sağlayacağız.

Mesaj eklemek isterseniz buraya tıklayın.

*Cevap vermemiz genellikle 24 saatten daha kısa sürer.
Ortalama 2 iş gününde kargoda
Ücretsiz 14 gün iade
Özgünlük belgesi ile birlikte gönderilir.

Eser Açıklaması

Masamız küçüktü,

Sandalyelerimiz de küçük.

Dünyamız küçük, dertlerimiz küçük.

Dizdize oturmuştuk...

Dizdize oturalım, zaman geçmesin aramızdan.

Eser detayları

  • Araç Yağlı Boya
  • Materyal Kanvas
  • Eser Orijinallik Durumu Özgün
  • Konu Manzaralar
  • İmza İmzalı
  • Çerçeve Çerçevesiz
  • Tarz İzlenimcilik
  • Renk Beyaz, Gri, Kahverengi, Sarı, Siyah, Turuncu
  • Rozet Sadece sanatyapıyo'da
  • Yapım Yeri Konya
  • Yapım Yılı 2023

Sanatçı Hakkında

9 takipçi
28 eser
Contemporary Artist

1994 yılında Düzce 'de doğdu. Sanata ve tasarıma merakı küçük yaşlarda başladığı için lise öğrenimini Grafik ve Fotograf alanında tamamladı. Üniversite öncesi 2.5 yıl grafiker olarak görev yaptı. 2015 yılında Selçuk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi, Resim bölümünde lisans eğitimini almaya hak kazandı ve 2019 yılında mezun oldu. Online birçok müzayede ve sergilere katıldı. Rotary Genç Sanatçılar Seçkisi'nin düzenlemiş olduğu "Değişen Dünya Değişen İnsan" adlı sergide eseri sergileme aldı. Sanatçı çalışmalarına Konya'da devam etmektedir. Eserleri modernleşmenin arka yüzündeki yalnızlığı, yabancılığı ve parçalanmayı vurgulamaktadır. Her şeyin tüketildiği bu zamanda artık duyguları ve insanlığı da tükettikleri için bu nedenle eserlerinde, fonda kullandığı dokular ile ruhta bırakılan izleri, kapanmayan ve kapanamayacak boşlukları figürlerle kompoze ederek sanki x ışınlarının görüntüleme yönteminin bir taklidiymiş gibi ele alıyor.